ANNONSE

HANDEL & SERVICE

monteringsservice har spesialkompetanse på sine områder:


Parabol/antenne i hus, hytte og bobil. Elektronikk i taxi, trailer og buss.

Tekst: Rolf Schreiner

Foto: Susan Jane McLinden


Publisert: 03.12.2013

Staben samlet utenfor lokalene i Maskinveien 12 på Forus – oppå biltaket sitter daglig leder Kjetil Bø (t.v.) og nestleder/selger Jan Tore Kristiansen. Foran bilen står (f.v.) tekniker Andreas Aase, tekniker Kenneth Hebnes, kundemottaker Marianne Bø og tekniker Lasse Andersen.


Fakta:

Monterings­service AS


HVA:
Spesialist innen svakstrøm og ­antennemontering. Salg og montering av paraboler, kommunikasjonsutstyr i kjøretøy, AV-rom, overvåkingskamera, underholdningselektronikk m.m. 


AKTUELL MED:
15-års jubileum markeres med stor tilfredshet over å ha suksess i en egen nisje.


HVOR:
Maskinveien 12, 4033 Stavanger


ÅPNINGSTIDER
Sentralbord 
mandag – fredag kl 10 – 16

Butikk mandag – fredag kl 10 – 16

Lørdag stengt


KONTAKT:
Telefon: 51 57 92 50

E-post: ordre@monteringsservice.no


WEB:
www.monteringsservice.no

Trenger du parabol, antenne eller dekoder? Har du kjøpt brunevarer og ønsker monteringshjelp? Vil du ha hands-free, GPS eller ryggekamera i bilen? Ønsker du nytt AV-rom på jobben? Trenger du nytt kommunikasjonsutstyr i taxien – eller i bobilen? Kanskje DVD-spiller og TV-skjermer i turbussen?

Alt dette er spesialområder til Monteringsservice AS på Forus, og du kan forvente topp service fra dyktige fagfolk. Det er bare å ta kontakt.

 

Monteringsservice AS har en klar posisjon som markeds­leder på sine felt, men ­selskapets fremgang er ikke kommet av seg selv. Her ligger mange års målbevisst ­arbeid bak, og ­målet har hele tiden vært å generere fornøyde kunder – så vel for ­distriktets samarbeids­partnere innen elektro­bransjen som for eget ­selskap.

 

Det begynte i det små

Gründer og daglig leder ­Kjetil Bø satt for 15 år siden i ­kjelleren hos foreldrene på Stokka – klar for monteringsoppdrag i ­distriktet. Etter et par år ble virksom­heten utvidet med ­butikk i Tvedt-­Senteret på Forus, bedriften ble aksjeselskap og nye med­arbeidere ble ansatt. Et godt nettverk både på kunde- og leverandør­siden ble bygget opp, og det ble inngått avtaler med flere store kjedebutikker om montering og hjemmeservice hos deres kunder.

Utvidelse med flytting til større lokaler i Maskinveien 12 på ­Forus skjedde før jul i 2009, og i dag står bedriftens 6 ½ årsverk bak en omsetning på rundt 7 mill. NOK i 2013. Positive tall på bunnlinjen har fulgt selskapet i årevis.

 

Parabol og antenner for alle behov

Viktigste inntektskilde er fortsatt salg/installering av ­paraboler til privatpersoner i hus, hytte og bobil – og til firmakunder. Her er Monteringsservice en klar markeds­leder med kunde­grupper fra Stord i nord, via ­Sirdal i øst til Egersund i syd. Som ­parabol/­antenneforhandler tilbyr Monteringsservice abonne­­
ment til seerne fra både Riks-TV, ­Viasat og Canal Digital.

 

Taxi, bobil, buss og trailer

Et stadig økende aktivitets­område for Monteringsservice er installering av diverse elektroniske hjelpemidler i taxien – og i andre typer kjøretøy. En bobil trenger gjerne helautomatiske parabol-og antennesystemer, en turbuss må ha service/reparasjon av underholdnings­tilbudet på skjerm og i traileren ønskes både hands-free telefon og rygge­kamera. Alko­lås i kjøretøy – altså en egen privat promilletest – vil bli stadig mer aktuelt, det kan her også bli snakk om en form for påbud.

I bedriftsmarkedet utføres også tjenester som inkluderer alarm og overvåkingssystemer.

Denne type oppdrag utføres ­direkte til egne kunder – i tillegg bistår Monteringsservice andre elektroselskaper med installasjon og oppfølging når dette er ønskelig.

 

Høy faglig kompetanse

En viktig årsak til Monteringsservice sin ledende posisjon i markedet, er det faglige nivået hos hver medarbeider. Med ­skolert utdannelse og opplæring innen teknikk og elektronikk, har de ansatte det som trengs av kunnskaper for å gi korrekte råd og tips, i tillegg til å utføre montering etter de forventede kvalitets­krav.

Etter noen år i firmaet har medarbeiderne også opp­arbeidet seg nyttig erfaring som gjør at ­ingen oppgaver er fremmede – her ­fikses alt med sikker hånd!

Som daglig leder Kjetil Bø sier: «Vi har en enkel filosofi om at det er et godt rykte som gir nye ­kunder og økt virksomhet. Et godt rykte skapes av fornøyde kunder – og fornøyde kunder får vi kun gjennom høy kompetanse og god service. Der skal ingen slå oss!»


Annonse

© 2019 - Lokalavisen -- Design/layout: Blest.no