ANNONSE

HANDEL & SERVICE

tøffe tider? ønsker du flere kunder og økt omsetning?


Prøv en ­bedrifts­profil i Lokalavisen!

Tekst: Rolf Schreiner


Publisert: 11.01.2017

Fakta:

Lokalavisen


HVA:
Regionens største gratisavis med opplag 100.389. Utgivelse annen hver onsdag, 23 ganger i året.

Lokalavisen er nå i sitt 13. år. ­Avisen blir ­distribuert som ­morgenavis til alle husstander i kommunene Rennesøy, Randaberg, Sola, Stavanger, Sandnes, Gjesdal, Klepp, Time og Hå.


AKTUELL MED:
Bedriftsprofil er et sjeldent godt virkemiddel innen markedsføring og salg.


KONTAKT:
T: 51 58 53 00

E: post@lokalavisen.no


Elsbeth L. Hageskal 

T: 930 03 735 

E: eh@lokal-avisen.no


Åsbjørg Susort

T: 984 41 040 

E: asbjorg@lokal-avisen.no


Torfinn Kristoffersen

924 61 016 

torfinn@lokal-avisen.no


Nancy Fredriksen

922 50 222 

nancy@lokal-avisen.no


Tove Richter

T: 990 29 137 

E: tove@lokal-avisen.no


Svein Kåre Edland

T: 915 05 522 

E: sk@edland.net


WEB:
www.lokal-avisen.no

En bedriftsprofil er en kjøpt artikkel med redaksjonell utforming om en bedrift, organisasjon eller en institusjon. Målet med bedriftsprofilen er å øke bedriftens omdømme, skaffe nye kunder og dessuten slå fast for eksisterende kunder at det er nettopp denne bedriften som har kompetanse. (Bekrefte at jeg som kunde har valgt rett.)

 

 

Alle virksomheter har behov for å fortelle om sine produkter ­eller tjenester. Men hvordan skal du gjøre det? Hva er den beste måten å få frem alle positive sider ved akkurat din bedrift og de ­varene du vil tilby markedet? Hvis du ikke vil gjøre som de gamle rom­erne, som reklamerte ved selv å rope ut sine budskap på torvet (reclamare betyr rope ut på ­latin), må du velge et medium som treffer din kundegruppe.

 

La oss presentere bedriften din til 100.000 lesere

Lokalavisen har et unikt annonseprodukt som vi kaller bedriftsprofil. Det er vår egen «oppfinnelse», og poenget er å gi bedriften og produktutvalget en nærmere presentasjon i en redaksjonell annonse.

Vi gjennomfører intervjuet, diskuterer med deg hva som bør være hovedfokus – og så skriver vi en tekst hvor dere selvsagt er med å påvirke innholdet. Vi tar bilder av den som intervjues og de aktuelle produktene, og dere får anledning til å godkjenne både tekst og bilder.

Merk også at all jobb med tekstskriving og fotografering er inkludert i prisen.

Folk leser aviser fortsatt!

En ny utgave av Lokalavisen ­ligger oppi 100.000 postkasser i Sør-Rogaland annenhver onsdag. 
Med vår store distribusjon vil en bedriftsprofil nå mange lesere på en rimelig måte. Det har vist seg at våre lesere liker å lese om lokale bedrifter – dette er faktisk godt lesestoff!

Og én viktig ting til. Ikke la deg lure av dem som påstår at nå er det kun annonsering på nettet som virker. Tro ikke at den store, pengesterke gruppen av voksne nordmenn nå har lagt alle aviser til side, for kun å bli informert om varer og tjenester på nettet.

Avisene lever fortsatt. Lokal­avisen ­lever. Og våre bedriftsprofiler har vist seg å være en så god idé at andre aviser tar etter.

«Det virker for meg!»
Dette sier noen av våre brukere:

– Vi er meget godt fornøyd med samarbeidet med Lokal­avisen. Responsen på våre bedriftsprofiler er god. Våre kontakter i avisen er også behjelpelige med å produsere annonser til bruk i andre medier. Det gjør jobben enklere for oss. Med et slikt samarbeid forholder vi oss til noen få dyktige personer som kjenner oss godt.

Tonje Rasmussen Seland, 
Rasmussen Elektro, Sola
– Vårt samarbeid med Lokal­avisen de siste to årene har vært både ­spennende og ­effektivt. Vi har opplevd svært gode resultater ved bruk av dobbelt­sidige profilannonser og føler dette har vært en god investering.

Gard Grubstad, 
Älvsbyhus Norge AS

– Vi har hatt god respons ved presentasjon av våre reiser i Lokal­avisen. Enkelte av turene ble raskt fullbooket, noe som har resultert i oppsatte ekstraturer. Takk til alle reiseglade lesere av Lokalavisen.

Bjørn Fredrik Bratsberg, 
Reisecompaniet (Et selskap i Connections-gruppen)

Markedskonsulenter i Lokalavisen:


Annonse

© 2019 - Lokalavisen -- Design/layout: Blest.no