ANNONSE

MOTOR

Smarte bileiere sparer penger



Tekst: Svein Kåre Edland


Publisert: 16.05.2017

Fornøyde kunder er alles ­ansvar, og de ansatte anstrenger seg alltid for å gjøre kundene fornøyde.


Fakta:

Vibemyr ­Bilverksted


Hva:
Ett av distriktets ledende ­bilverksted


Aktuell med:
Gode priser på service og ­reparasjoner


Kontakt:
Telefon 51 60 32 10


Web:
www.vibemyr.no

Trenger bilen din service eller ­reparasjoner? Er du usikker på hvilket verksted som både er ­dyktige og gir deg den beste prisen? Da skal du ta deg tid til å lese denne artikkelen.

 

– Det er egentlig ganske enkelt, forteller Arild Jacobsen til Lokalavisens utsendte. Han er daglig leder i Vibemyr Bil­verksted. –Det dreier seg om å ha lavere timepriser og at våre flinke mekanikere forstår verdien av å jobbe effektivt. Dette er to av hovedårsakene til at vårt verksted gjennom 27 år har hatt en svært positiv utvikling. Fornøyde kunder som kommer tilbake er bærebjelken i verkstedet, og den positive kontakten med kundene er motiverende og gir glede og entusiasme for alle hver eneste dag.

 

Mye penger å spare

– Vi opplever at vi ofte har lavere priser enn merke­verkstedene, opplyser den erfarne og service­innstilte Arild i Vibemyr Bil­verksted. – Daglig ser vi at kunder sparer flere tusen kroner på service eller reparasjoner hos oss, sammenlignet med merke­verkstedene. Jeg har bevisst ­satset på å bygge et mekanikerlag som har jobbet med alle de store ­merkene. Ordet nei er et forbudt ord hos oss. Vi har teknologi og kompetanse til å ta imot alle relevante bilmerker. Våre ­mekanikere behersker ­dagens «elektroniske» biler, og de har heller ingen problemer med modeller av eldre årgang. Vårt moderne verksted er utvidet fire ganger og er nå på hele 1400 kvm.

 

Frihet til å velge

Som bileier har du rett til å velge fritt mellom verksteder og deler når bilen din trenger service eller reparasjon. Tidligere kunne bilprodusenter kreve at du måtte bruke deres egne merkeverksteder og deler innenfor garanti- og reklamasjonsperioden. Dette gjelder ikke lenger. Nye EU-­regler har heldigvis stoppet dette, og slik har det vært siden 2002. I dag har du rett til å velge fritt fra dag én. Du bestemmer selv hvilket verksted du vil bruke, enten fordi det er mest praktisk, det billigste alternativet eller den beste servicen. Din nybil garanti gjelder selv om du ikke bruker merkeverkstedet, og det har medført mange nye kunder for Vibemyr Bilverksted.

 

Gratis veihjelp

– Når du tar service hos oss, er ett års veihjelp inkludert. For deg som bileier er det viktig å vite at du kan ferdes trygt rundt i egen bil, uten fare for at den skal stoppe opp. Det kan ­allikevel være mange årsaker til at man noen ganger er ­uheldig og får et stopp. Da er det ­spesielt viktig at bilen er dekket av MECA Veihjelp som sikrer at både du og bilen din blir plukket opp helt kostnadsfritt. Er du uheldig og får en teknisk feil, går tom for drivstoff, punkterer, mister nøkkelen eller låser deg ute av bilen – så kommer vi og hjelper deg. Vi frakter både deg og bilen din til nærmeste ­verksted og uten kostnad. ­Veihjelpen gir deg hjelp hele døgnet og alle dager. En kjempegod ordning som våre kunder setter stor pris på, opplyser Arild Jacobsen.

 

Fornøyd kunde

– Jeg har brukt Vibemyr Bilverksted i mange år forteller Dag Øyvind Meling, daglig leder av selskapet Roxel. – De er bare kjempeflinke, og har fokus på kvalitet og service. Et annet stikkord som beskriver verkstedet, er fleksibilitet. De jobber alltid godt for å finne den optimale løsningen for kunden, og det setter jeg stor pris på. 
I tillegg oppnår jeg også svært gode priser, sammenlignet med andre verksteder. Penger spart er penger tjent, avslutter Meling i samtalen med Lokalavisen.

 

Ta kontakt

Høres dette interessant ut?

– Vi har god kapasitet, og er klar til å ta imot nye kunder, sier Arild Jacobsen. – Vår beliggenhet er praktisk for mange. Det er enkelt å komme til oss, og vi gir deg gjerne fast pris på jobben. Dersom du trenger leiebil har vi et svært gunstig tilbud hvor du bare betaler kr 190,– per dag. Vi prøver å strekke oss langt for at kundene skal få best mulig service og en god opplevelse ved å bruke vårt moderne verksted.

Du er alltid hjertelig velkommen hos oss.

The Vibemyr way
1. Kundene er de viktigste ­personene i vårt firma.

2. Vi liker å si ja. 

3. Vi er løsningsorienterte.

4. Fornøyde kunder er alles ­ansvar, og vi anstrenger oss alltid for å gjøre kundene fornøyde.

5. Fornøyde kunder kommer tilbake.

6. Vi er hyggelige og smilende 
i sannhetens øyeblikk.

7. Vi gjør vårt ytterste for å ­besvare telefonen raskt.

8. Prisforespørsler eller ­bestillinger per epost besvares prompte.

9. Vi ringer alltid kunden om feil og mangler – før vi reparerer. Og vi har cirkaprisen klar.

10. Når kunden kommer inn 
i kundemottaket, viser vi straks at vi har sett ham.

11. Vi gjør det lille ekstra for at næringsdrivende skal ha bilen raskt tilbake på veien.


Annonse

© 2017 - Lokalavisen -- Design/layout: Erik DePasquale / dittbudskap.no