ANNONSE

HANDEL & SERVICE

MULTIFUNKSJONSMASKINER MED TILHØRENDE LØSNINGER


SHARP forenkler ­hverdagen i din bedrift!

Tekst: Rolf Schreiner

Foto: Paulo Pagani


Publisert: 14.06.2017

SHARP tilbyr full service, ute hos kunden og i eget verksted.


Fakta:

SHARP Center Stavanger

HVA: 

En av distriktets ledende aktører innen multifunksjonsmaskiner og tilhørende løsninger.


AKTUELL MED:

Står frem med et enestående ­servicetilbud: Vi lover å fikse alt innen et par timer!


HVOR:

Røynebergsletta 1, 4033 Stavanger 


ÅPNINGSTIDER:

Mandag – fredag kl 08:00 – 16:00 


KONTAKT:

T: 51 95 00 30

E: post@sharpcenter.no


WEB:

www.sharpcenter.no

De var tre ­stykker som forlot en kontor- og data­bedrift i år 2000 for å ­satse på egen virksomhet. De ­startet SHARP ­Center Stavanger, og hovedproduktet var kopimaskiner. Det var den gang selve kopieringen var så godt som eneste funksjon.

Så kom den digitaliserte utviklingen for fullt – og i dag er spørsmålet hvilke tjenester og hvilken programvare som kan knyttes opp mot maskinen. Den gir nye løsninger innen kopi-, print- og dokumentbehandling som gjør at rette navn nå er en multifunksjonsmaskin. De som har programvaren og kompetansen som gir de beste og mest avanserte løsningene, har fulgt med i timen. Det har SHARP. Tre meget fornøyde kunder 
(se under) bekrefter at SHARP er med på å lede utviklingen.

God service og oppfølging

– Vi leverer maskiner og løsninger til store og små bedrifter i hele regionen, sier Merete ­Seljeskog som er daglig leder 
i SHARP Center Stavanger. 
– Mange av våre kunder velger oss fordi vi er privateid, lokale og fleksible. Med alt av maskiner og deler på eget, stort lager her på Forus, har kundene fått merke at alt de trenger, er like om hjørnet. Vi er kjappe, vi er flinke på support og oppfølging – og vi mener selv at vi er best i klassen på service. Derfor tør vi si at kunder i vår region skal få all den hjelpen de trenger innen et par timer!

Fra 3 til 12 ansatte

– Vi har hatt kontrollert vekst og jevnlig styrket vår organisasjon, sier Merete videre. – Målet for alle våre medarbeidere er å være en samarbeidspartner som skaper verdiøkning for våre kunder ved å utvikle nye løsninger etter behovene i markedet. Vi har vist at vi har forretningsforståelse og bred IT-kompetanse – i tillegg til avanserte maskiner.

Vi vil bidra til å skape sikre og automatiserte prosesser for bedriftens digitale informasjonsflyt – det kan gi store besparelser og frigjort arbeidstid for medarbeiderne. Akkurat det vil tre av våre kunder kunne bekrefte – som de gjør på denne siden.

– Vi har lang og god relasjon til SHARP som leverandør av kopi­maskiner, forteller Hege Eide. Hun er innkjøpssjef hos ­Kverneland Bil, som er en gigant i bilbransjen med salgs­avdelinger en rekke steder i Norge. Vi møter henne på Bilhuset på ­Forus. Sammen med SHARP har Kverneland Bil ­implementert en effektiv og god løsning for skanning av bil­mapper inn i IQubes. 
– ­Kverneland Bil er opptatt av kvalitet i alle ledd. Det digitale arkivet sikrer ­profesjonell håndtering av alle papirer tilhørende salgs­prosessen, og kundene våre kan føle seg trygge og oppleve et ­trivelig bilhold. SHARP hadde den beste løsningen for oss, samtidig som de har en ­fantastisk service-evne!


– Her hos NES Global Talent på Lura er vi 16 medarbeidere som til daglig deler to kopi-/print-/skanning-maskiner fra SHARP, sier driftsrådgiver ­Lillian K. Nådland. – Inntil mai i år hadde vi kø rundt maskinene, og utskrifter kunne forsvinne eller bli glemt. No good. Dermed skiftet SHARP ut begge maskinene, og nå kan vi velge print til vår egen postkasse. Hver medarbeider kan hente sine utskrifter på valgfri maskin – ved å hente opp sin postkasse når de ønsker en utskrift. I tillegg kan vi skanne og lagre dokumenter direkte inn i riktig arkivmappe i Sharepoint uten å sende filen om egen mail. De nye maskinene løste alle problemer og gav oss i tillegg en kostnadsbesparelse. Det er ren bonus! 


– Jeg har hatt et langt og godt kundeforhold til SHARP – bygget på gjensidig tillit, sier Knut Hatteland som er eier og daglig leder hos Hatteland Elektriske på Klepp. – Vi har mange typer salgs- og serviceoppdrag, og mengden fakturaer og spesifikasjoner skaper litt av en papirmølle. Vi kunne bruke timer på å bla og lete i gamle permer når det trengtes dokumentasjon om arbeid og deler. Men heldigvis – den tiden er forbi! SHARP har gitt oss et elektronisk arkiv som gjør arbeidsdagen mye lettere. Det er bare å slå inn kundenummer, kundenavn eller varenummer på PCen – så har jeg full oversikt på sekunder. Jeg snakket ikke med andre leverandører, fordi jeg er så godt vant med at SHARP ordner opp!



Annonse

© 2019 - Lokalavisen -- Design/layout: Blest.no