ANNONSE

NÆRINGSLIV

INTERIØR OG AV-LØSNINGER FOR EFFEKTIVE ARBEIDSDAGER


Lindbak vil øke trivselen på arbeidsplassen

Tekst: Rolf Schreiner

Foto: Paulo Pagani og Vecora


Publisert: 17.01.2018

Fem medarbeidere er med på oppstarten av Lindbak i Stavanger – fra venstre Martin Nysted Grødem, 
Lise Marie Osland, Iman Yazdani Borji, Kåre Sele Krogedal og Anne May Vier.


Fakta:

Lindbak Rogaland AS

Hva: 

Landsdekkende kjede – leverandør av kontormøbler og -utstyr.


AKTUELL MED:

Har åpnet avdelingskontor i Stavanger og inviterer til arrangement torsdag 25. januar.


HVOR:

Koppholen 19 (Forus), 
4313 Sandnes.


Daglig leder Kåre Sele Krogedal

M: 488 66 468

E: kaare.krogedal@lindbak.no


ÅPNINGSTIDER: 

Alltid tilgjengelig


Web: 

www.lindbak.no

Med 26 kontorer rundt om i landet er Lindbak en ledende aktør i Norge innen kontormøbler og -utstyr. Her i distriktet har Lindbak hatt en samarbeidende partner inntil helt nylig. Virksomheten er landsdekkende – med målsetting om å sikre lokal tilstedeværelse for å kunne bistå kundene lokalt med å skape bedre trivsel og effektivitet på arbeidsplassen.

Nå er avdelingskontor i Stavanger-
regionen på plass, og etter opp-start på Forus 1. oktober 2017, er Lindbak Rogaland AS nå klare til å markere åpningen av kontoret.

Velkommen på åpnings-
arrangement torsdag 25. januar 
i Koppholen 19.

Åpent hus torsdag 25. januar kl. 09.00 – 16.00

Velkommen i tredje etasje i Koppholen 19 på Forus. Hele 17 produsenter stiller som utstillere. Det blir to halvtimes foredrag: Kl. 10.00 ved møbeldesigner Lars Tornøe: «Min hverdag som møbeldesigner.» Kl. 12.00 ved Dag Otto Lauritzen: «Skap økt trivsel på arbeidsplassen.» Lindbak byr på enkel bevertning, svært gode åpningstilbud og alle registrerte besøkende er med i trekningen om attraktive premier. Åpent hus, kom når 
du ønsker. Dette blir show! Påmelding foretas til 
rogaland@lindbak.no

Om Lindbak

LindbakGruppen er Norges ledende familieeide aktør med 60 års erfaring innen kontorteknologi, kontormøbler og IT-systemer. Det er i hovedsak to forretningsdivisjoner i konsernet: Kontormøbler og -utstyr gjennom selskapene i Lindbak Office Solutions, og programutvikling og butikkdatasystemer gjennom Lindbak Retail Systems.

Til sammen 300 medarbeidere står bak en omsetning i 2017 på 820 mill. kroner. Virksomheten er landsdekkende. Hoved-kontoret er i Trondheim, og Drammen og Stavanger står for de siste knoppskytingene. Neste mål er lokal tilstedeværelse i Agder.

”Endelig mandag!”

– Å skape trivsel på arbeidsplassen er alfa og omega for vår virksomhet, sier Kåre Sele Krogedal som er daglig leder og medeier i Lindbak Rogaland AS. – Vi tror møbler og interiør kombinert med gode skjermløsninger og effektiv dokumenthåndtering vil få frem den helt store arbeidsgleden. Får vi kundene våre til å smile på jobb, har vi oppnådd det vi ønsker.

Vi har lagt stor vekt på å bygge opp Lindbak Rogaland med lokale krefter. Våre fem medarbeidere har sterk faglig kompetanse og bakgrunn fra kontormøbelbransjen her i distriktet.

Vi legger ikke skjul på at vi har store ambisjoner, men vi er klar over at vi må bygge stein på stein. Resultatene etter tre måneder har gitt en flott start for våre ønsker om å skape verdier for våre kunder, sier Krogedal.

Alt interiør til arbeidsplassen

Lindbak leverer innredningsløsninger til alle områder av kontoret: Resepsjonsmøbler, kontorstoler og -bord, møbler til formelle og uformelle møteplasser, belysning, akustikk, oppbevaring, garderober etc.

Selskapets mål i ethvert prosjekt er å være en pålitelig samarbeidspartner. 
Lindbak er en frittstående leverandør med produkter fra ledende møbeldesignere hos mer enn 250 fabrikanter. De har varemerker som bl.a. Aarsland, Vitra, HÅG, RBM, Horreds, Muuto, Johanson Design, Four Design, Montana, Hay, Fora Form og Erik Jørgensen. Alle representerer produkter av god kvalitet og miljøprofil.

• Skole og utdanning – møbler 
 til klasserom og undervisning

• Omsorg og helse – møbler til
 helse- og omsorgssektoren

• Barnehage – møbler for
 læring, lek og utfoldelse

Komplett audiovisuelt utstyr

Lindbak hjelper deg med alt fra en enkelt projektor til komplette møteromsløsninger og avanserte skjermkommunikasjonsløsninger. I tillegg har de små, lette, projektorer som kan tas med fra rom til rom. Selskapets konsulenter har kompetansen som trengs for å finne riktige løsninger for ditt behov.

WE MAKE IT WORK. 

AT WORK. 


Dette er vårt slagord. Det signal-iserer at det er ikke produktene i seg selv som er viktige, det er effekten av det vi leverer som betyr noe. Eller sagt på en annen måte: Det er en god dag 
i Lindbak når vi skaper verdier for våre kunder.

Våre rådgivere og selgere 
skal sørge for at de produktene og tjenestene vi leverer faktisk fungerer og gjør nytten slik det var tenkt, uansett om det er en møbelleveranse, en butikkdatainstallasjon eller et kontorteknologiprodukt. 

Av og til hender det at det ikke ble slik vi forutsatte – feil kan skje – men da skal en Lindbak-kunde vite at vi tar ansvar og 
MAKE IT WORK.

En Lindbak-medarbeider skal være kundefokusert, engasjert og nyskapende. Det har vi lovet gjennom våre verdier.

Tore Lindbak



Annonse

© 2018 - Lokalavisen -- Design/layout: Blest.no